Neler Hakkında Yazıyorum?

26 Haziran 2016 Pazar

Bir 'ASUDE' Okuru Olmak


Ben kesinlikle iflah olmaz bir romantiğimdir. Ancak benimle iki çift laf etseniz bile bunun kocaman bir palavra olduğunu savunursunuz.
Ne yazık ki gerçek bu: Ben aşk denen mucizenin hayatıma girmesini sabırla bekleyen ve deli gibi isteyen birisiyim. Aynı zamanda bunun en büyük imkansızlık olduğunu düşünecek kadar da karamsar...
Bunun için bize yaşadığımız koşuşturmalı hayatta tadamayacağımız duyguları tattıran kitaplar iyi ki var.
Evet, sizde benim gibi aşka aşık biriyseniz eğer en yakından bir ASUDE kitabı edinebilirsiniz. İçinde aşkı, entrikayı, göz yaşını ve sonsuz mutlu sonları bulacaksınız. Hani gökten üç elma düştü hikayelerinden.
Benim yazarla ilk tanışmam 'Kore Hikayeleri' diye bir forum sayfasına dayanır. Ne yazık ki ben konu teknoloji olunca kaplumbağa hızında yaşayan birisiyim bu yüzden forum kapandıktan sonra keşfettim ve yorum yapabilme imkanım olmadı hiç. İlk okuduğum hikayesi ise 'Kalbin İntikamı'dır. Ahh, hala her satırıyla aklımda. Her yeni kurguyla kendini geliştiren bir yazar olsa da o okuduğum ilk hikayenin tadı bambaşka bana göre. Daha sonra tesadüf eseri 'Papucumun Ajanı'nı bir arkadaşımın elinde görmem ve kapaktaki ASUDE yazısıyla heyecandan kendimi kaybetmemle keşif serüvenim devam eder.
Deniz'li Tuna'lı şeker tadında bir maceradan sonra sırasıyla Papucumun Ajanı 2, Dikkat Aşk Çıkabilir, Gül ve Avcı, Beni Sev Diye romanları bana birbirinden değerli hatıralar kattılar. Kahkaha attığım, göz yaşı akıttığım, kıskançlıkla iç çektiğim, romantizmden eridiğim onlarca anı. En sevdiğim kitabı diye bir şey söyleyemiyorum çünkü her biri ayrı ayrı harika ve her yeni gelen bir öncekinden de harika olacak. Ve eminim son kitabıyla önceden şöyle bir görünüp kaybolan karanlık adamımız Tekin'inin de müptelası olacağım.
Gerçek olan bazen o kadar sıkıcı gelir ki kaçmak isteriz. Daha iyi bir yerde olayım, daha mutlulukla dolayım, ya da sadece biraz huzur bulayım... Bana göre bu değerli insan bu kitapları da bunun için yazmış. Birazcık gerçek hayattan kaçıp uzayın derinliklerinde, Uranüs'ün gölgesinde soluklanalım diye.
Genç olalım, neşe dolalım, aşık olalım diye...
Kendi adıma kitaplarıyla beni sayısız kez mutlu eden bu yazara teşekkür ediyorum. Hiç denk gelmedi ama kitap fuarlarında çekilen resimlerde gördüğüm kadarıyla samimi ve çok tatlı bir yazara sahibiz. Gelecek kitapları sabırsızlıkla bekleyeceğime eminim. Ve size tavsiyem romantik kitapları seviyorsanız ve kaliteli bir şeyler okumak istiyorsanız bu kitaplara da bir şans verin. Zaten sonrasında bir bakmışsınız o yüzünüzden eksik olmayan tebessümle kafanızda yeni bir romantik komedi çekiyorsunuz.
Sonra mı?
Sonrası, sonsuza kadar mutlu biten ve keşke, keşke hayatımda bir kez böyle bir şey başıma gelse diye hayaller kurduğunuz bir aşk macerası oluyor.
Mutlulukla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder