Neler Hakkında Yazıyorum?

17 Mayıs 2017 Çarşamba

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 12

Merhabalar.
Daha yaşım küçük olduğu için o kadar da gerilere gitmeden bir şarkı seçtim.

12. Gençliğinden (ergenliğinden) bir şarkı.

Aslında burada o kadar çok seçenek var ki. Hayatımın her anında müzik varmış. Sadece sevdiğim türler değişmiş zamanla. Orta okul yıllarımda gece yatarken yurt dışından gelen bellek şeklinde müzik çalarımdan hep Mustafa Sandal dinlerdim. Sonradan sadece yarışma programı jürisi olarak hayatımda kalsa da o zamanlar çok sevdiğim bir şarkıcıydı. Bir de o zamanlar en popüler şarkıları İndir ve İsyankar'dı ama ben yine ayrık otu gibi Çoban ve yazıda paylaştığım şarkılarını seviyordum. Toplasan on yıl olmamıştır ama şimdiden eskileri anlatan amcalar gibi hissediyorum. Büyümek güzel şey ama geride çok kıymetli şeyler bırakıyoruz. Keşke hiç unutmasak diyeceğim ama unutmak insanın kaderi. Bazen iyi olsa da...

Mustafa Sandal - Gönlünü Gün Edeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder