Neler Hakkında Yazıyorum?

19 Mayıs 2017 Cuma

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 14

Merhabalar.
Evet bugünün konusu düğün şarkımız. Evlenmeyi hiç istemeyen biri olsam da buna tezat her genç kız gibi ben de düğünümü hayal ettim elbette. Hatta şu an bizim evde de sürekli takip edilen gelin evi programıyla kimseleri beğenmeyip 'ben şöyle yapacağım.' diye babaannemle dedikodu yaptığım doğrudur.

14. Düğününde çalmasını istediğin bir şarkı.
Budan birkaç yıl önce, kimsecikler o şarkıyı keşfetmemişken, düğünlerin vazgeçilmezi, ilk dansların aranan melodisi değilken ben hayallerimde o şarkıyı duyardım. Hep 'Bana ellerini ver...' diyerek romantik düşlerde düğünümü gerçekleştirirdim. Ancak şu an 'Kalbimin tek sahibine' şarkısı gibi bu güzelim şarkı da bayatladı. Ve huyum kurusun bir şeyi birileri yapıyorsa ben hiç yapmak istemiyorum. Yapsam bile içime sinmiyor. Bloğa yazdığım birkaç tavsiye yazısı da öyle. Sanırım artık Sapmalardan Seçmeleri yazmayacağım. Hevesim kaçtı. :(
Neyse efendim ne çok konuştum. İçim şişmiş resmen.
Seçtiğim şarkıya gelirsek....

Sezen Aksu & Özdemir Erdoğan - Küçük Bir Aşk Masalı
Bazen arkadaşlarım bu dediğime kızar ama yaşıtlarımdan hiçbir zaman hoşlanamadım nedense. Hep benden yaşça büyük kişiler dikkatimi çekti. Zaten gelecekte bir eş ve düğün planım olmadığı için en azından olmasını istediğim aşkı anlatan bir şarkı koyayım. Kim bilir belki bir gün aradığım olgunlukta biri ile karşılaşırım ve şarkımız bu olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder