Neler Hakkında Yazıyorum?

31 Mayıs 2017 Çarşamba

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 26

Merhabalar.
Geldik en sevdiğim duyguya. Aşk.
Ayrıca da sabırsızlıkla beklediğim maddeye. Seçenekleri ilk okuduğumda aklımdaydı bu maddenin şarkısı.

26. Aşık olmak istemene yol açan bir şarkı.
Şarkının sözleri o kadar benim istediğim türden birini anlatıyor ki. Herkes arkadaşlarıyla şöyle birini istiyorum, böyle baksın, gözü şöyle, kaşı böyle olsun demiştir. Benim için birlikte olmak istediğim kişi herkesin dikkatini çeksin isterim. Gören hayran olsun, her özelliği mükemmel olsun. Aynı bu şarkıdaki gibi o geçerken yıldızlar kaysın gökyüzünden. Beraberken kuşlar cıvıldasın. Tüm kadınlar onu görmeyi istesin. Eh bu da fazla aşk romanı okumanın zararları. Asla böyle biriyle karşılaşmayacağımı hatta dünya üzerinde böyle biri olmadığını bilmeme rağmen hayal kurmak bedava. Zaten ileride olur da evlensem bile bunun çok güçlü bir aşk duygusuyla değil de daha yüzeysel 'birbirimize uygunuz' duygusuyla olacağını biliyorum.
Aşk bu kadar güzel bir duyguyken onu karşımıza çıkan her insana hissedip sıradanlaştırmamalıyız. Ki onun da buna izin vereceğini sanmam. Mucize gibi aşık olmak. Sayılı ortaya çıkan mucizelerden.

Carpenters - Close to you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder