Neler Hakkında Yazıyorum?

11 Mayıs 2017 Perşembe

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 6

Merhabalar.
Hadi biraz eskilere gidelim. Bu şarkıyla nostalji yaşayalım.

4. Sana dans etme isteği uyandıran bir şarkı.
Şimdi çok sosyetik bir söz gibi kaçacak ama oyun havalarını hiç sevmem. Hatta düğünlerde sırf bu yüzden oynamam ve azarı da yerim. :D Yakında nişanımız da var yine annem başlayacak kalk iki oyna diye ama kızında iş yok annecim. Davul dibimde çalsa bile içim kıpırdamıyor. Ama tabi ki benim de bir yumuşak karnım var oyun/dans konusunda. İspanyolcaya bayılırım. Enrique İglesias, Prince Royce çalınca yerimde duramam. Tabii bir de çağımızın popüler Hint müzikleri. Ama buraya onlardan birini değil daha farklı bir şarkıyı koyacağım. Kendinden geçercesine tepinmek değilde hafif sallanışlar ve ritmik koreografilerle dans ettiğim bir şarkı.
Ay ne tanıtım yazmışım. Dediğim gibi hafta sonu nişan var ve o davul sesleri şimdiden beni geriyor. Annem bu sefer beni unutsa da oyna demese keşke. :)

Earth Wind & Fire - Fantasy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder