Neler Hakkında Yazıyorum?

22 Şubat 2018 Perşembe

Mim: Kurgusal Aşklar

Merhabalar.
Başlığını görür görmez tam benlik dediğim ama iş başına geçip de soruları yanıtlamaya gelince canımdan can giden bir mimle karşınızdayım. Beni kimse mimlemedi :( ama yine de fangirl'lük mertebesinin en üstlerinde biri olarak kendime göre bir mim deyip gönüllü oldum. Bu güzel mim için de Esseve Rin'e teşekkür ediyorum.
Öncelikle genelde elime alıp da sayfalarını hissederek okuduğum kitapların hiçbirinde erkeklerin yakışıklılığı ya da baklavaları anlatılmıyormuş bunu fark ettim. :D
Bu yüzden cevaplarım genelde internette okuduğum hikaye karakterlerinden.
O halde başlayalım.
1. Birlikte Dünyayı Dolaşmak İstediğim
Hayranlık mevzu bahis olunca bir adet Asude Boy olmalı diyerekten buraya en parası bol olanı koyuyorum. Tuna Üstüner. Tek yapman gereken cüzdanın ağzını açmak tatlım. Gerisini bana bırak. ;)

2.  Hem Eğlenilecek Hem de Evlenilecek Olan
İnternetten okuduğum bir hikayenin ideal sevgili dediğim karakteri Mason Lowe. (Price of a kiss) Mason harika birisi. Espiritüel ve anlayışlı. Tam bir eşte aradığım özellikler. Tüm ömrüm onunla sıkılmadan geçerdi.

3. Göründüğü Gibi Soğuk/Sert Olmayan
Ne tam soğuk ne de tam sert. Ama kendini ifade etmede biraz sorunlu diyebiliriz. Twitter'da az Sinan~ diye ortalığı inletmedim. Bu yüzden Vurdu ve Aşk'ın Sinan Tümer'i benim için bu maddeye tam uyuyor. Yine bu da internetteki bir hikaye.

4. Birlikte Issız Adaya Düşmek İstediğim
Bu sefer bir manga karakteri gelsin. Issız adaya düşsek eminim türlü yılışmalarla bana o anki olumsuz durumu unutturur ve el birliği ile kurtulma yolunu aramamızı sağlardı. Evde Naruse nidaları ile kendimden geçtiğim doğrudur. Tam aşık olunacak karakterdi. Aşkı iki boyutta bulanlara gelsin. Namaikizakari - Naruse.

5. Sabahlara Kadar Mesajlaşmak İstediğim
Daha mimi okurken karar vermiştim. Eleanor ve Park'tan Park. Sırf kitaptaki o telefon ve otobüs konuşmaları bile referans alınabilir. Ortak noktalarımızdan ya da sadece kendi hoşlandığım şeylerden bile saatlerce bahsedebilirim ona. En güzel seven Koreli, Park.

6. Battaniyelere Sarıp Sarmalamak İstediğim
Onu haremime katamam ama himayeme almak istiyorum. Şeker Portakalı'ndan Zéze. O küçükcük yüreğiyle ne acıları göğüsledi seri boyunca. En içimi yakansa Güneşi Uyandıralım oldu. Onu sarıp sarmalayıp kendi oğlum yapmak isterdim.

7. Birlikte Dünyayı Yönetmek İstediğim
Hem gözü karalığı hem de sağlam karakteri için Arslan (Eşkıya) benim bu madde için düşündüğüm kişi. Eminim dünya o zaman adaletli ve huzur dolu bir yer olurdu. Arslan kimseyi kalıplara sokmadan barış içinde yaşatırdı. Hem belki o zaman sevdiği ile de arasına kimse girmez benim içim de bu kadar parçalanmazdı.

8. Birlikte Baloya Gitmek İstediğim
Ben de bir klasik olarak Jane Austen karakteri koyuyorum bu maddeye. Mr. Knightley. Bakış açısına ve centilmenliğine hayran olmuştum okurken. Çok sık da dans etmeyen biri olunca kıskananlar çatlasın edası ile onunla dans etmek isterdim. :D

Evet benim cevaplarım böyle. Çoğu kişi yaptı mimi gördüğüm kadarıyla. İsteyenleri de ben davet ediyorum. Kitaplar iyi ki varlar. Aşkın her türlüsünü yaşatan bir mucize onlar.
Kitapla ve mutlulukla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder